donderdag 17 februari 2011

Spring is comming


Wat verschilt de 'Winter Iris' toch veel van de 'Zomer Iris'.
Oke stiekem is het nog winter, maar wie deze week niet bang was om aangevallen te worden door buiten aardse wezens en gewoon naar buiten is gegaan (vooral maandag woensdag en vandaag) voelde de zonnestralen op zijn gezicht net zo als ik, net zo als de meeste Nederlanders. Ik kan hier dus zo van genieten. Gewoon een klaslokaal binnen lopen en denken 'WOW, ik heb het NIET koud', en dat is bijzonder als je mij bent.Of wakker worden, maandag was ik ziek en dinsdag ben ik maar de halve dag naar school geweest dus ik werd wakker toen het licht was, en je hoort de vogels fluiten.
Buiten lopende bedacht ik me HOE dankbaar ik de zon ben, hij warmt me op, laat me stralen en maakt me vrolijk meteen wanneer ik zijn stralen opvang. Ze werken als een positief middeltje die, wanneer het in aanraking met me komt, meteen zijn werk doet. Deze week maakt me blij, behalve dan dat ik een beetje ziek was. Misschien wordt het morgen weer wat minder weer, maar dat maakt niet zoveel uit;
Morgen ben ik JARIG. En vergeet niet, 21 Maart komt steeeeeeds dicherbij (:

XOXO <3

1 opmerking: