zaterdag 5 maart 2011

Vakantieeee


haaaai!
Hebben jullie ook zo genoten van de vakantie?
Ik hoop het! Misschien heb je pas vakantie gekregen en ben je nu lekker carnaval aan het vieren!
Geweldig toch?!
Ik ben naar het beeld en geluid museum geweest, naar de stad geweest, helaas geen bijzondere aankopen, naar oma geweest xd, uit eten blaablaablaa en mijn moeder geholpen met van alles, die is van de trap gevallen en heeft heel veel last van haar rug...
En voor de rest helemaal niks. Maarja, moet ook een keer kunnen toch!?
Daardoor zit ik nu wel een beetje in de school stres maar goed.
Morgen neemt mijn vader mij, mijn broertje en mijn zusje nog ergens mee naar toe en dan moet ik al weer naar school ):
Wat hebben jullie in je vakantie gedaan?
tell me!

xxxx

1 opmerking:

  1. schaaat, hoe doe je die hitcounter? ik ging naar die site en had er helemaal een gemaakt maar dan?
    leuke blog btw, IK WIL NU ALWEER VAKANTIE!
    en je moet weer vaker posten, ik smacht naar een nieuwe blog over jou leuke levensbezigheden ahahahaha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen