zaterdag 23 april 2011

te veel om te vertellen!

Oh my goddd
ik heb gewoon zo lang niet geblogdd.
En ik mis het echt maar goed, school gaat voor en dat is nodig ook want, gosh, wat is mijn rapport slecht.
Gelukkig was mijn eerste rapport wel goed, en zou ik op dit moment over gaan maar omdat de 3e periode 2x telt, en super kort is, moet ik KEI, KEI, KEIKEIKEIKEI hard leren.
Maar er waren ook leeeeeeuke dingen, veel feesten, shoppen, frieeeeends alluz.
Vandaag natuurlijk pasen en daarom had ik gister met mijn zusjes paaseieren versiert om te verstopen ;D
OMG voor ik het vergeet te zeggen, VRIJDAG GA IK NAAR LONDEN YEAH,
ik vind het zó spannend want ik heb nog nooit gevlogen en nu ga ik met mijn (stief)zusje mee, haar moeder woont in Londen dus dat wordt SUPER VET AAAH.
Kennen jullie nou nog speciale, leuke, gewe1dige winkels, cafetjes of plekken waar ik gewoon MOET komen, leave a comment!
En natuurlijk
HET WEER
jullie weten natuurlijk allemaal dat ik van zomer houd maar dat die zo vroeg komt vind ik al helemaal geweldig, mijn humeur kan niet meer stuk haha. Gister voor het eerst dit jaar gebbqed (hoe schrijf je dat in hemelsnaam, comment ofzo)
En vanavond wéér bbqen waant mijn oma is eindelijk uit het ziekenhuis, ze hebben een helegrote tumor in haar longen gevonden, 3 in hersentumoren en huidkanker dus dat gaat allemaal niet zo goed...
En morgen ga ik met mijn lieve vriendinnetjes naar het strand ;D
Gelukkig heb ik net een nieuwe bikinni aan geschaft.
Ik zal proberen meer tijd vrij te maken om te posten maar goed, ik kan niks beloven...

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten